Meie tooted ja teenused

liugvärav, liugväravad

Liugvärav

Liugväravaks loetakse väravat, mis sõidab vastava rullikuga maapinnal (meie kliimasse sobimatu) või liigub õhus rullikute peal. Viimast varianti kasutame ka meie Eesti oludes. Liugvärava eeliseks on see, et värav liigub paralleelselt aiaga ning ei võta ruumi hoovi arvelt avanedes vähemaks. Samuti on liugvärav suhteliselt hooldusvaba - tähtis on hoida värava käigutee vabana erinevatest takistustest.

Liugvärava põhilised parameetrid

Liugvärav vajab avanemiseks ruumi rohkem kui on värava ava on. Siinkohal võib välja tuua kuldreegli - ava moodustab 2/3 värava kogupikkusest ja saba 1/3. Seega, kui värava ava on 4 meetrit, peab värava avanemiseks olema ruumi 6 meetrit. Liugväravaga ja kahte liugväravat kombineerides annab tekitada üsna arvestatava väravaava võrreldes tiibväravaga.

Liugvärava raam - meie kasutame väravate puhul nelikanttoru, mis on mõõtmetega 50*50mm ja seinapaksusega 2mm. Seda kogu väravaraami ulatuses. Lisaks on liugvärava kõige olulisemad detailid relss ja rullikud. Kasutame oma väravatel ainult Pratsusmaa tootja Mantion rullikuid ja relsse. Mantion on üks kahest Euroopa liugvärava relsside tootj

Tiibvärav

Tiibväravaks loetakse väravat, mis koosneb kahest väravatiivast ja mille tiivad kinnituvad hingedega postide külge. Meie kliimaoludes on oluline, et tiibvärav oleks reguleeritavate hingedega - see annab külmakergete puhul võimaluse väravate reguleerimiseks. Tiibvärava tiib moodustab enamasti poole tiibvärava avast ning avaneb sissepoole. Seega, võtab avanedes ära ca poole oma ava laiusest ruumist. Tiibväravat on võimalik avanema panna ka väljapoole, samuti teha tiivad ebaproportsionaalse suurusega. Kõikidel juhtudel on võimalik värav teha nii käsiavatavaks kui ka automaatikaga avatavaks.


Tiibvärava põhilised parameetrid

Tiibväravatel kasutame standardselt avale kuni 4meetrit 80*80 nelikantposte seinapaksusega 3mm, sealt edasi vastavalt tiibvärava raskusele muutub ka postide jämedus kui ka seinapaksus. Tiibvärava raam - kasutame väravate puhul nelikanttoru, mis on mõõtmetega 50*50mm ja seinapaksusega 2mm. Seda kogu väravaraami ulatuses. Lisaks kasutame tiibväravate puhul reguleeritavaid M20 hingi. Hinged on kuumtsingitud, turul levib ka külmgalvaniseeritud hingi, kuid need lähevad aja jooksul rooste. Seega, meie väravad on ka aja möödudes reguleeritavad.

Tiibvärava pinnatöötlus

Tiibväravate pinnakattena kasutame kahte varianti. Esimene neist on kuumtsinkimine - värava metalldetailid tsingitakse peale värava valmimist, tsinkkate annab korrosioonikindluse nii pinnakattele kui ka metalltorude sisse. Seega, kuumtsingitud värav on väga korrosioonikindel.

Kui Te ei soovi, et värav oleks tsingihall, on teine variant pulbervärvimine. Pulbervärvi teostame väravatele ainult kuumtsingi peale. See tähendab, et väravat tellides peab juba teadma, kas pinnakate tuleb lihtsalt kuumtsink või kuumtsink ja pulbervärv. Viimasel juhul on detailid peale kuumtsinkimist passiveeritud ja seejärel pulbervärvitud - annab nakkuvuse pulbervärvile. Välitingimustesse metalldetaili ainult pulbervärviga katta me ei soovita, sellisel juhul on roostekindlus suhteliselt lühikene (olenevalt piirkonnas aasta kuni viis aastat).

 

Default Image

Tiibvärava automaatika

Tiibvärava automaatika on mõeldud Teie elu mugavamaks tegemiseks. Vaatamata sellele, kas väljas sajab vihma või lund, paistab päike, on öö või päev, väravaautomaatika avab värava Teie eest. Seega, pole vaja minna autost välja, vaid piisab nupuvajutamisest, väikesest ootamisest ja juba ongi võimalik väravast sisse või välja sõita. Tiibvärava automaatikat on võimalik lisada ka Teie olemasolevatele tiibväravatele. Võtke ühendust ning pakume Teile välja sobiliku lahenduse.

 

 

Hermes 200 (ühe tiiva laius kuni 2m)

Tugevused
Vaikne, kiire avanemisega ja kerge.
Hermese mootori õlg koosneb roostevabast terasest torust ja kahest alumiiniumist korpusest, mis tagavad hea ilmastikukindluse. Mootori korpus on valmistatud komposiitmaterjalidest, mis on löögikindlad ja vastupidavad ka kõige raskemates oludes.
 
LOE EDASI Hermes 200 kohta...
 

Hermes 250 (ühe tiiva laius kuni 2m), pikem käik

Tugevused
Vaikne, kiire avanemisega ja kerge.
Hermese mootori õlg koosneb roostevabast terasest torust ja kahest alumiiniumist korpusest, mis tagavad hea ilmastikukindluse. Mootori korpus on valmistatud komposiitmaterjalidest, mis on löögikindlad ja vastupidavad ka kõige raskemates oludes.
 
LOE EDASI Hermes 250 kohta...
 
 

Ulixes 350

Tugevused
Robustene, disain, võimsus
Ulixes tiibvärava mootor on tehtud kvaliteetsetest materjalidest, alustades kaheosalisest alumiiniumkorpusest. Kombineeritud unikaalse disainiga, on see Stagnoli tiibväravate automaatika lipulaev.
 
LOE EDASI Ulixes 350 kohta...
 
Ulixes 500, pikem käik
Tugevused
Robustene, disain, võimsus
Ulixes tiibvärava mootor on tehtud kvaliteetsetest materjalidest, alustades kaheosalisest alumiiniumkorpusest. Kombineeritud unikaalse disainiga, on see Stagnoli tiibväravate automaatika lipulaev.
 
LOE EDASI Ulixes 500 kohta...